۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۳۴۱۷۵
جلیلی:

تنها منطق اقتدار دشمن را عقب می زند | از اهرم های قدرت استفاده می کنیم

تنها منطق اقتدار دشمن را عقب می زند | از اهرم های قدرت استفاده می کنیم
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که ملت از اهرم های قدرت خود استفاده می کند، گفت: تنها منطق اقتدار می تواند منطق زور و استکبار دشمن را عقب بزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی امشب در گفت وگوی زنده تلویزیونی با تجلیل از حماسه مردم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: مردم با حضور خود به همه عالم این پیام را دادند که راه حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیام حاج قاسم به مردم نیز این است که می توان در برابر دشمن ایستاد و پیش رفت، پیام حاج قاسم این است که اگر ملت به داشته های خود تکیه کند می تواند به بزرگی برسد؛ حاج قاسم مصداق بارز وصف امیرمؤمنان درباره یاران خودشان است.

جلیلی با بیان این که حاج قاسم 40 سال بی وقفه در حال جهاد بود و هیچگاه خسته نشد، اظهار داشت: حاج قاسم به ملت ایران پیام بشارت می دهد که نترسند و نگران باشند و در مسیر مقاومت حرکت کنند، خون حاج قاسم موفقیت های بزرگ را به ملت ایران ارمغان می دهد.

وی با اشاره به تحولات سیاسی اخیر در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: راهبرد آمریکایی ها فشار حداکثری است تا به نتیجه دلخواه خود برسند، آمریکایی ها در راستای راهبرد خود می خواهند ملت ایران را در برابر فشارها منفعل کند اما وقتی فعال بودن ملت را می بیند عصبانی می شود.

عضو شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر این که ملت ما از اهرم های قدرت خود به خوبی استفاده خواهد کرد و از این موضوع ابایی ندارد، ابراز داشت:  دشمن می خواهد ملت ایران را از دفاع از حقوق خود پشیمان کند اما ملت ایران برخورد فعال دارد و دشمن را ناکام می کند، دشمن می گوید در برابر فشارهای آن اقدامی انجام نشود و آنچه که آن ها می خواهد اجرایی شود.

وی عنوان کرد: وقتی کسی با منطق زور می خواهد اهداف نامشروع خود را پیش ببرد، آیا منطقی جز اقتدار می تواند به این منطق سخیف جواب دهد، وقتی پهپاد آمریکایی هدف قرار داده شد همین انسان سبک مغزی که رجزهای واهی می خواند از ایران تشکر می کند.

جلیلی با انتقاد از عملکرد اروپایی ها خاطرنشان کرد: بعد از خروج برجام اروپایی ها حاضر نشدند حتی یک بار بگویند فلان رفتار آمریکا نقض برجام است، این کشورها به قدری گستاخ هستند که با وجود نقض های مکرر می گوید ایران باید به تعهدات پیبند باشد و مواجهه آن ها با مسأله اخیر را هم مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: کسانی که می گویند باید واقعیت ها را دید و نباید احساسی برخورد بگویند در کجای دنیا چنین منطقی وجود دارد؟

جلیلی با بیان این که یکی از برکات شهادت حاج قاسم رسوا کردن ادعای دروغین غربی ها مانند آزادی بیان است، گفت: دشمن به قدری مستأصل و ضعیف است که به ترور رأی می آورد و با وجود این که با شعار آزادی بیان گوش فلک را کر کرده تحمل تصویر سردار سلیمانی را ندارد.

وی افزود: یکی از موفقیت ها و پیروزی های انقلاب آشناکردن جوانان با اسلام ناب محمدی و انقلابی است، دشمن سعی کرد که جوانان نسل های گذشته تکرار نشود اما دیدیم که مانند حججی ها رویدند.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: میلیون ها نفر از ملت ایران ارادت خود را به شهید سلیمانی نشان دادند و فریاد انتقام سر دادند، انتقام یعنی باید دشمن را از اقدام نادرستش پشیمان کنیم و اگر در برابر ناحقی ایستادگی نکنیم جری تر می شود و به جنایات خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: اگر دشمن هرکاری کرد و هزینه ای نداد جلوتر می آید از این رو باید دشمن را پشیمان کرد و این مسأله ابعاد مختلفی دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0